Subject: [SPAM] [Possible Phish Fraud][SPAM] Teabenõue
From: "Ruuda Malin" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Mon, 31 Mar 2025 13:08:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  _____

WARNING: Your email security system has determined the message below may be 
a potential threat.

It may pose as a legitimate company, tricking victims into revealing 
personal information.

If you do not know the sender or cannot verify the integrity of the message, 
please do not respond or click on links in the message. Depending on the 
security settings, clickable URLs may have been modified to provide 
additional security.

  _____

Konkurentsiamet

Teabenõue

Tere. Palume saata meile:

*	Teie 2025. aasta hankeplaan
*	kui te ei pea 2025. aastal hankeplaani koostama, kinnitus selle kohta
*	kui teil on teada 2025. aasta hankeplaani kinnitamise aeg, teave selle 
kohta

Vastavalt RHS § 9 lg 6 on hankeplaan avalik dokument.

Palun edastada 2025. aasta hankeplaan või eelnevalt palutud teave 
elektroonilisel kujul e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Heade soovidega

Ruuda Malin
Andmesisestaja-infotöötleja
Mercell Estonia OÜ

E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
T: +372 5817 5059
A: Põhja puiestee 21c

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4w1YuVOpP0nvVCEdCIz7YI1LCbTk_dt4TSBbnxBV-Xww9oAKc6fjrhPyvnHjXK2c1gdn5qey71IF5GI>

The content of this email and any attachments are confidential and intended 
for the named recipient(s) only. If you have received this email by mistake, 
please notify the sender immediately and do not disclose the contents to 
unauthorized receivers.

mercell.com